Partners

Ouders worden gezien als belangrijke partners van de school. Ouders komen regelmatig in het gebouw voor onder andere informatiemomenten, oudergesprekken, thema-avonden. De ouders zijn ook ambassadeur van de school en helpen mee bij uitjes en vieringen. In de nieuwbouw zal het ouderlokaal mogelijkheid geven om ouderbijeenkomsten een plek te geven.

Andere partners zijn er onder andere op het plusaanbod: Brede School Academie (BSA) in de wijk Overvecht. Aan de kunst en cultuur kant worden de mogelijkheden benut binnen de Muziekroute, de toeleidingsprogramma’s in de verlengde schooldag (VSD) en de samenwerking met ‘De Dansers’ (culturele partner). De voorschool (VVE) biedt plaats voor kinderen vanaf 2,5 jaar oud en richt zich met name op taalontwikkeling. De samenwerking met de voorschool is op inhoud (taalontwikkeling, vreedzame school, signalering van plusmogelijkheden).

Logopedie & Buurtteam

We werken samen met logopediepraktijk Overvecht en het buurtteam.

Beter Bewegen kinderoefentherapie op school

Elke week is Jessica Krul, kinderoefentherapeut van Beter Bewegen (kinder) oefentherapie, aanwezig op school. Jessica helpt kinderen met motorische problemen.

Heeft uw kind:- Is uw kind angstig/onzeker met bewegen, motorische onhandig of heeft uw kind moeite met gym?- moeite met de fijne motoriek? (knutselen/ knippen/ aan en uitkleden)- moeite met schrijven? (slecht leesbaar/ laag schrijftempo/ schrijft verkrampt/ moeite met pengreep) - een houdingsprobleem? (rugklachten/ voetklachten/ pijn tijdens bewegen)

Misschien kan kinderoefentherapie uw zoon/ dochter helpen!

Wilt u informatie over kinderoefentherapie? Kijk op [http://www.beter-bewegen.com%2C/]www.beter-bewegen.com of neem contact op met Jessica via: Jessica@beter-bewegen.com.